Mijn laadsessies worden niet geregistreerd, hoe kan dat?

Mis je van een of meerdere laadpunten laadsessies op de Laadsessies pagina? Dan kan het zijn dat het laadpunt offline is. Dit betekent dat we geen verbinding hebben met het laadpunt. Geen zorgen: je laadsessies worden opgeslagen door het laadpunt, en zijn weer in je overzicht te zien als je laadpunt weer online is. Je kunt de verbinding zelf (laten) herstellen door de technisch beheerder. Dit is noodzakelijk voor het ontvangen van de vergoeding.

Zo herstel je de verbinding:

  • Het laadpunt is verbonden met een eigen groep in de meterkast. Controleer op welke groep het laadpunt is aangesloten.
  • Heb je de juiste groep gevonden? Schakel de groep uit. Na 30 seconden kun je de groep weer inschakelen.

Heb je de groep aan- en uitgeschakeld, maar zijn je laadsessies nog steeds niet zichtbaar? Neem dan contact met ons op via +31 85 83 31 911 of laden@groendus.nl.